Advertisement

白鹿(醜女) - unsightly inner mind - Johan

白鹿(醜女) - unsightly inner mind - Johan Instrumental beats from -


I’m so bored that I write this shit...
(I am going to complete the translation slowly...)

Lyric

hook:
白(醜) 白(醜) 你超級白(醜)
(Ugly ugly you’re so ugly)
沒有比較 沒有傷害
(No comparison no harm)
白(醜) 白(醜) 你超級白(醜)
(Ugly ugly you’re so ugly)
把頭撇開 別轉過來
(Turn away you face and don’t turn it back)
白(醜) 白(醜) 你真的白(醜)
(Ugly ugly you’re really ugly)
鄰居小孩 都給嚇壞
(You’re scaring neighbours’ kids)
白白白(醜) 你五告白(你有夠醜)
(Ugly ugly you’re so bloody ugly)
客套那些 我講不出來
(I can't say some polite words to you)

verse1
看到帥哥 假裝臉紅
(Pretending blush when you see the handsome guys)
他們往右 我 就想往左
(when they go right, I trying to go left to attract them)
東區信義 全趴趴走
(you can see all my footprint in the places of bustling with noise)
LV PRADA 都不錯過
(I won't miss any LV PRADA items)
穿上洋裝 畫個口紅
(wearing the dress and lipstick)
沾沾自喜 也不為過
(smug and Confident and proud)
忘了自己 有幾斤幾兩重
(forget about which height that you are standing on)
澆不熄的是 那路人的怒火
(you offend people who are walking beside you, and the anger will never be off)

大家都說我身材比例像個韓星
不要忽略顏值在我跑趴的重要性
這世界上的男人全都沒有真心
愛情曾讓我忘記憧憬失去力氣
渣男的天長地久全都是在放屁
當個單身貴族不可能標準放低
直到那一天等待白馬王子的降臨
我就會滿心期待的 準備我的婚禮


verse2
只有陽光帥哥可以被我愛
而且不能離過婚還有小孩
不然就算你長得再怎麼帥
也都一樣無法獲得我青睞

頭髮盤起像個女人典範
掛在手心的包要價兩萬
擔心路上渣男跟我要 line
只想躺在床上跟我 來場愛愛

oh girl 你想太多
男人真的簡單 但你不懂
但沒關係 白鹿(醜女)我們不想懂
遇到你這種 我寧可龜在白鹿洞

從小爸媽都說女生要 看內在
但我說起碼外表也要 先過關
就像一台30年的 Hyundai
就算買貴 也先得確定方向盤可以轉

什麼叫驚嚇
什麼叫害怕
什麼叫髒話
什麼叫裝聾作啞

什麼叫無言
什麼叫傻眼
你會求饒下跪
現在你馬上就懂

Johan

Post a Comment

0 Comments